Spokojený klient
... Účastníci vyzdvihli především přesvědčivý výklad propojený s praktickými zkušenostmi v oblasti efektivního vedení lidí a schopnost zaujmout účastníky s rozdílnou úrovní v oblasti managementu.
Mgr. Jarmila Božoňová
personálně-právní ředitelka
Ostravské vodárny a kanalizace a.s.
Audity, analýzy
Personální a procesní audity
Průzkumy firemního klimatu, průzkumy spokojenosti
Analýzy firemní kultury
Sociomapování , sociometrie, teamaudit
(vztahy uvnitř týmů a skupin, zdroje konfliktů, neformální pozice konkrétních lidí v týmu, týmové role )
Psychologická diagnostika
(odborné posouzení osobnostní i výkonové způsobilosti, resp. potenciálu pomocí psychologických metod)
Assessment centre/development centre
(zahrnuje psychologickou diagnostiku, řešení modelových situací, posouzení týmem hodnotitelů) - posouzení individuální způsobilosti ve vztahu k dané pozici, resp. rozvojového potenciálu